Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

TRŽIŠNA ORIJENTACIJA POLJOPRIVREDNIH I PREHRAMBENIH PROIZVOĐAČA PREMA POTREBAMA KUPACA

Zdravko Tolušić
Jadranka Deže


Puni tekst: hrvatski pdf 153 Kb

str. 634-644

preuzimanja: 3.111

citiraj


Sažetak

U današnjim uvjetima razvoja gospodarskog sustava poslovanje poljoprivredno prehrambenih proizvođača u velikoj je mjeri usmjereno prema potrebama tržišta. Na tržištu prehrambenih proizvoda, kao mjestu gdje se susreću ponuda i potražnja, potrošači su važan čimbenik postojeće uzročno-posljedične veze. Analiza autora je ukazala na mišljenje kupaca-potrošača koji naglašavaju nedovoljnu promidžbu, preporuku i loš ovitak domaćih proizvoda i njihovu lošu kakvoću i više cijene.

Ključne riječi

Hrčak ID:

28730

URI

https://hrcak.srce.hr/28730

Datum izdavanja:

20.6.2001.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.364 *