Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MODEL SUSTAVNOG IZUČAVANJA RAZVITKA MARKETINŠKE MISLI I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ

Nataša Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 1243-1262

preuzimanja: 1.683

citiraj


Sažetak

U ovom članku autorica je koncipirala model za sustavno izučavanje razvoja marketinške misli i obrazovanja u Hrvatskoj, koji se sastoji od više elemenata koji imaju ključni utjecaj na razvoj marketinškog obrazovnog sustava. Vrednovali su i povijesni događaji koji su prethodili i koji su utjecali na sadašnju situaciju u Hrvatskoj i za koje se pretpostavlja da bi mogli imati moguće posljedice na budući razvitak marketinškog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.

Ključne riječi

Hrčak ID:

28782

URI

https://hrcak.srce.hr/28782

Datum izdavanja:

20.12.2001.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.596 *