Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ STUPNJA USVOJENOSTI MARKETING KONCEPCIJE NA PROFITABILNOST PODUZEĆA

Ariana Nefat
Alen Belullo


Puni tekst: hrvatski pdf 157 Kb

str. 1210-1228

preuzimanja: 3.775

citiraj


Sažetak

Autori su u radu istražili utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća izraženog putem ROA, jer tržišna orijentacija kao primjena marketing koncepcije univerzalno je prihvatljiva filozofija za istraživana poduzeća u Hrvatskoj. Nalaz njihova istraživanja potvrđuje hipotezu ovog rada da primjena marketing koncepcije pridonosi profitabilnosti poduzeća.

Ključne riječi

Hrčak ID:

28820

URI

https://hrcak.srce.hr/28820

Datum izdavanja:

20.12.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.466 *