Stručni rad
Stavovi odgojitelja i učitelja o potrebi suradnje vrtića i škole
Sanja Prelogović
orcid.org/0009-0004-1057-4478
; Osnovna škola "Đuro Ester"
Sažetak
Školska uspješnost ovisi o tome koliko se nadopunjuje obitelj, vrtić, škola i šira društvena zajednica. Cjelovito razmatranje pitanja spremnosti djeteta za školu pridonijet će ne samo boljem školskom uspjehu, već i razvoju osjećaja osobne kompetentnosti djeteta, u smislu mogućnosti svladavanja školskih zahtjeva. Kvalitetna priprema za školu može biti bitan doprinos prevenciji stresa kod djece i njihovih roditelja u procesu prijelaza iz vrtića u školu. Vrtići i škole moraju sagledati korist međusobne suradnje i razviti različite oblike zajedničkog djelovanja. Zadaća je vrtića da približi školu djeci i roditeljima, a škole da se što bolje pripremi za nove đake. Da bi mogli ostvariti ovu zadaću, vrtić i škola trebaju se međusobno upoznati jer vrtić i školu ne čine propisi i programi, već njihov odgojno-obrazovni kadar sa svojom osobnošću, znanjima, vjerovanjima i očekivanjima.
Ključne riječi
kompetencije odgojitelja i učitelja za suradnju; priprema za školu; oblici suradnje; osnovna škola; suradnja vrtića i škole
Hrčak ID:
313684
URI
Datum izdavanja:
17.12.2023.
Posjeta: 612 *