Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Usporedna analiza izvora nastavničkog stresa u dvjema školama – prikaz intervencijskih strategija usmjerenih k upravljanju stresom

Irena Ivanović orcid id orcid.org/0009-0007-9572-7956 ; Srednja škola Čazma, Čazma
Maja Jeleković orcid id orcid.org/0009-0002-5837-3638 ; Osnovna škola Frana Galovića, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 542 Kb

str. 76-85

preuzimanja: 142

citiraj


Sažetak

Upravljanje stresom jedan je od ključnih aspekata rada na osobnoj i profesionalnoj dobrobiti zaposlenika u odgojno-obrazovnim ustanovama. U ovom su radu prikazani rezultati istraživanja izvora učiteljskog/nastavničkog stresa u dvjema školama u sjevernoj Hrvatskoj uz prateću interpretaciju rezultata i usporednu analizu te su prikazane intervencijske strategije koje se mogu iskoristiti kao odgovor na specifično prepoznate izvore stresa.

Ključne riječi

dobrobit; intervencijske strategije; odgojno-obrazovna ustanova; radni stres; stresori

Hrčak ID:

313703

URI

https://hrcak.srce.hr/313703

Datum izdavanja:

17.12.2023.

Posjeta: 429 *