Professional paper
Hibridna nastava i kvaliteta odgojno-obrazovnog rada u obrazovanju medicinskih sestara i tehničara
Natalija Šnidarić
orcid.org/0000-0001-5501-2402
; Škola za medicinske sestre Mlinarska, Zagreb
Žana Lasić
orcid.org/0009-0006-9403-9679
; Učenički dom "Marija Jambrišak", Zagreb
Abstract
Zatvaranje odgojno-obrazovnih ustanova uzrokovano pandemijom bolesti COVID-19 postavilo je mnoge izazove u odgojno-obrazovnom radu. Pred nastavnike i stručne suradnike postavljeni su zahtjevi prilagodbe planiranja i provedbe odgojno-obrazovnog procesa, od uvođenja nastave na daljinu do upotrebe različitih digitalnih alata i platformi, a u cilju osiguravanja kontinuiteta i kvalitete odgojno-obrazovnog rada. Izraženije poteškoće javile su se u strukovnom dijelu kurikuluma, što se posebno odrazilo na obrazovanje medicinskih sestara i tehničara i provedbu nastavnih vježbi. No prednosti digitalizacije nastavnog procesa dovele su do intenzivnije primjene e-učenja, time i mogućnosti primjene hibridnog modela nastave. U ovom su radu prikazani rezultati pilot-istraživanja u kojem su ispitivani stavovi nastavnika i stručnih suradnika (koji rade u obrazovanju medicinskih sestara i tehničara) o mogućnostima i učinkovitosti primjene hibridnog modela nastave, utjecaju na kvalitetu cjelokupnog odgojno-obrazovnog rada kao i u provedbi vježbi u predmetima struke.
Keywords
kvaliteta nastavnog procesa; nastava na daljinu; hibridni model nastave
Hrčak ID:
313731
URI
Publication date:
17.12.2023.
Visits: 497 *