Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31297/hkju.24.1.3

Nuđenje usluga kao novi koncept pružanja usluga korisnicima inteligentne javne uprave

Davor Radivojević orcid id orcid.org/0000-0002-1600-4765 ; Internacionalni univerzitet Travnik, Bosna i Hercegovina
Mladen Radivojević ; Internacionalni univerzitet Travnik, Bosna i Hercegovina
Đorđo Vasiljević ; Internacionalni univerzitet u Brčkom, Bosna i Hercegovina
Bakir Čičak orcid id orcid.org/0000-0002-4465-7990 ; Sveučilište Vitez, Travnik, Bosna i Hercegovina
Marija Kvasina orcid id orcid.org/0000-0002-2494-823X ; Sveučilište Vitez, Travnik, Bosna i Hercegovina
Hadžib Salkić ; Centar za poslovne studije, Kiseljak, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 320 Kb

str. 91-112

preuzimanja: 280

citiraj


Sažetak

U ovom radu bavimo se nuđenjem usluga koje bi inteligentna javna uprava mogla nuditi svim korisnicima određenih usluga. Ovdje predlažemo primjenu elektroničkih i mobilnih usluga u javnoj upravi te korištenje nekih novih koncepata koji mogu podržati takvu uslugu. Također ćemo navesti čega se trebaju pridržavati i korisnik usluga i javna uprava u realizaciji koncepta nuđenja usluga korištenjem računala, tableta i mobilnih uređaja. Navest ćemo ključne elemente koji se moraju uzeti u obzir pri implementaciji
inteligentne javne uprave i nuđenju usluga te što je sve potrebno da bi nova javna uprava nudila usluge, a što je korisniku
potrebno za primanje usluga elektroničkim ili mobilnim putem (em-Services). U radu ćemo prikazati rezultate istraživanja o zadovoljstvu korisnika uslugama javne uprave i korištenju novih tehnologija u javnoj upravi koje je provedeno od 1. 10. 2022. do 31. 12. 2022. godine.

Ključne riječi

korisnik usluga; inteligentna javna uprava; nuđenje usluga; potrebne tehnologije

Hrčak ID:

316550

URI

https://hrcak.srce.hr/316550

Datum izdavanja:

30.4.2024.

Posjeta: 732 *