Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.17818/EMIP/2024/1.15

USPOREDBA AKTIVNOSTI KOMERCIJALNIH I DRUŠTVENIH PODUZETNIKA NA FACEBOOKU

Lana Vinko ; Ronis d.o.o.
Irena Konecki ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike *
Ksenija Vuković ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike

* Dopisni autor.


Puni tekst: engleski pdf 542 Kb

str. 327-345

preuzimanja: 165

citiraj


Sažetak

Glavni je cilj ove studije ispitati razlike u praksi korištenja Facebookom između društvenih i komercijalnih poduzetnika. Istraživanje se temelji na službenim Facebook stranicama šest parova komercijalnih i društvenih poduzeća tijekom dvogodišnjeg perioda, dajući ukupno 1046 objava za analizu. Rezultati pokazuju da postoje razlike u sadržaju i vrsti Facebook objava između komercijalnih i društvenih poduzetnika. Dok komercijalni poduzetnici imaju jasno izraženu tržišnu orijentaciju, društvena poduzeća nastoje izgraditi legitimitet filantropa i pokretača društvenih promjena. Ne postoji statistički značajna razlika u broju reakcija po objavi po pratitelju između dviju vrsta poduzeća. Međutim, angažman pratitelja jači je među društvenim poduzetnicima u odnosu na komercijalne poduzetnike. Ono što nedostaje svim poduzećima jest sadržaj koji generiraju korisnici. Vlasnici poduzeća mogli bi uzeti u obzir empirijske rezultate pri izradi strategije za upravljanje prisutnošću na društvenim mrežama.

Ključne riječi

marketing na društvenim mrežama; Facebook; poduzetništvo; društveno poduzetništvo

Hrčak ID:

317755

URI

https://hrcak.srce.hr/317755

Datum izdavanja:

11.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 503 *