Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/at/2024.36.1.67

ISTRAŽIVANJE O ODABIRU NEBRENDIRANIH RESTORANA

Edgar D’Souza orcid id orcid.org/0000-0001-9160-1431 ; Goa College of Hospitality and Culinary Education, Goa, India


Puni tekst: hrvatski pdf 4.302 Kb

str. 67-93

preuzimanja: 111

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 4.302 Kb

str. 67-93

preuzimanja: 103

citiraj


Sažetak

U ovoj studiji istražuju se čimbenici koji utječu na odabir nebrendiranih restorana koji su poznati po ponudi jedinstvenih i autentičnih kulinarskih doživljaja. Podaci za transverzalno istraživanje temelje se na odgovorima posjetitelja restorana prikupljenih internetskim upitnikom. Na uzorku od 529 valjanih odgovora provedena je eksploratorna faktorska analiza koja je istaknula petvodređenih faktora, a konfirmatorna faktorska analiza potvrdila je validnost ovog mjernog modela koji se pokazao najboljim za ovo mjerenje. Za testiranje hipoteza korišten je model strukturnih jednadžbi koji je istaknuo pozitivne odnose između odabira nebrendiranih restorana i čimbenika kao što su jedinstvenost i autentičnost, domaći okus i zavičajna kuhinja, personalizirana usluga i uključenost te bijeg od jednoobraznosti. Ovi rezultati dali su vrijedne spoznaje menadžerima nebrendiranih restorana i naglasili vrijednost isticanja autentičnosti, personalizirane usluge, zavičajne kuhinje i jedinstvenih doživljaja. Također se predlažu praktične implikacije menadžerima restorana koji traže načine na koje bi se razlikovali od konkurencije usmjeravajući se na autentičnost, personaliziranu uslugu i jedinstveni doživljaj blagovanja.

Ključne riječi

nebrendirani restorani; kulinarska iskustva; autentičnost; zavičajna kuhinja; doživljaj blagovanja

Hrčak ID:

318473

URI

https://hrcak.srce.hr/318473

Datum izdavanja:

27.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 637 *