Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Videoigre kao kulturna baština

Marija Rojko


Puni tekst: hrvatski pdf 353 Kb

str. 14-28

preuzimanja: 69

citiraj


Sažetak

"Rojko (...) upućuje čitatelja na posebne aspekte koje je potrebno uzeti u obzir pri razumijevanju videoigara kao baštine, odnosno muzejskog predmeta, i to iz perspektive muzeoloških funkcija zaštite, istraživanja i komunikacije. Uz tehnološki aspekt koji je materijalan, bilo u fizičkome (engl. hardware) bilo u digitalnome (software) obliku, autorica upućuje na potrebu očuvanja i nematerijalnog aspekta videoigara, odnosno konteksta igranja među zajednicom igrača." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 9.)

Ključne riječi

Digitalna igra; Videoigra

Hrčak ID:

318918

URI

https://hrcak.srce.hr/318918

Datum izdavanja:

12.12.2023.

Posjeta: 193 *