Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Poticanje čitanja posredstvom ekoloških i održivih tema: primjer školske knjižnice Osnovne škole Zlatar Bistrica

Snježana Kovačević orcid id orcid.org/0000-0002-2269-0108 ; Osnovna škola Zlatar Bistrica


Puni tekst: hrvatski pdf 973 Kb

str. 58-65

preuzimanja: 57

citiraj


Sažetak

U školskoj se knjižnici provode razne aktivnosti za poticanje čitanja koje uključuju raznovrsne teme pa tako i poticanje ekološke svijesti prilikom čega učenici razvijaju zelenu pismenost, tj. razmišljanje o održivom razvoju. Cilj ovog članka jest prikazati rezultate rada učenika u radionicama koje su u svrhu obilježavanja Ekomjeseca tijekom ožujka 2023. godine bile organizirane u školskoj knjižnici Osnovne škole Zlatar Bistrica kako bi učenici učili o održivosti na konkretnim i neposrednim primjerima iz svakodnevnog života uz istovremeno razvijanje čitalačke pismenosti. U radu se pobliže opisuju radionice u kojima su učenici sudjelovali u aktivnostima učenja vezanima uz ekologiju i brigu o okolišu, razvijali čitateljske vještine, koristili različite medije u istraživačkom učenju te posredstvom informacijsko-komunikacijske tehnologije stjecali vještine cjeloživotnog učenja.

Ključne riječi

čitalačka pismenost; ekologija; održivost; školska knjižnica

Hrčak ID:

319133

URI

https://hrcak.srce.hr/319133

Datum izdavanja:

27.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 239 *