Stručni rad
https://doi.org/10.69827/bhdmi-31032
Evaluacija uspješnosti kampanja na društvenim mrežama s osvrtom na kampanju povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva
Karmen Korda Orlović
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
*
Ivana Andrijašević
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
Ivana Brkić Biloš
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
Društvene mreže ključno su sredstvo komunikacije, s Facebookom kao vodećom platformom. Osim za održavanje kontakta i razonodu, mnogi društvene mreže koriste za informiranje, između ostalog i o zdravstvenim pitanjima. Hrvatski zavod za javno zdravstvo društvene mreže koristi kao učinkoviti kanal za komunikaciju s javnosti, a primjer je kampanja provedena 2023. godine povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva. Za procjenu kvalitete kampanja na društvenim mrežama važno je pratiti kvantitativne parametre, u čemu mogu pomoći alati poput CDC-ova Indeksa jasne komunikacije. Kampanja 2023. godine, unatoč manjem dosegu u odnosu na 2022. godinu, imala je iznadprosječno dobar angažman, ali taj rezultat nije moguće dovesti u vezu s rezultatom na Indeksu jasne komunikacije niti iznosom utrošenim na promociju objave.
Ključne riječi
promocija zdravlja; društvene mreže; evaluacija programa; društveno sudjelovanje
Hrčak ID:
319738
URI
Datum izdavanja:
24.7.2024.
Posjeta: 271 *