Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.69827/bhdmi-31032

Evaluacija uspješnosti kampanja na društvenim mrežama s osvrtom na kampanju povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva

Karmen Korda Orlović ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska *
Ivana Andrijašević ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
Ivana Brkić Biloš ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 286 Kb

str. 26-34

preuzimanja: 75

citiraj


Sažetak

Društvene mreže ključno su sredstvo komunikacije, s Facebookom kao vodećom platformom. Osim za održavanje kontakta i razonodu, mnogi društvene mreže koriste za informiranje, između ostalog i o zdravstvenim pitanjima. Hrvatski zavod za javno zdravstvo društvene mreže koristi kao učinkoviti kanal za komunikaciju s javnosti, a primjer je kampanja provedena 2023. godine povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva. Za procjenu kvalitete kampanja na društvenim mrežama važno je pratiti kvantitativne parametre, u čemu mogu pomoći alati poput CDC-ova Indeksa jasne komunikacije. Kampanja 2023. godine, unatoč manjem dosegu u odnosu na 2022. godinu, imala je iznadprosječno dobar angažman, ali taj rezultat nije moguće dovesti u vezu s rezultatom na Indeksu jasne komunikacije niti iznosom utrošenim na promociju objave.

Ključne riječi

promocija zdravlja; društvene mreže; evaluacija programa; društveno sudjelovanje

Hrčak ID:

319738

URI

https://hrcak.srce.hr/319738

Datum izdavanja:

24.7.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 271 *