Stručni rad
Predčitačke vještine djece i doprinos knjižnica njihovom usvajanju
Petra Horvat
; Knjižnica „Nikola Zrinski“ Čakovec, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Predčitačke vještine i njihovo usvajanje predstavljaju važan temelj za djetetovo usvajanje čitačkih vještina. One se stječu brojnim i raznim aktivnostima koje dijete provodi u interakciji s roditeljima i članovima obitelji. Čitanje naglas, pripovijedanje, pričanje, razgovor, prepričavanje, neki su od elemenata stjecanja predčitačkih vještina. Knjižnice svoju odgojno obrazovnu ulogu realiziraju organizacijom raznih aktivnosti za djecu, kojima stječu i/ili usvajaju predčitačke vještine čime se ujedno postavlja dobar temelj za buduće čitačke vještine.
Ključne riječi
čitanje naglas; knjižnice; predčitačke vještine
Hrčak ID:
320573
URI
Datum izdavanja:
9.9.2024.
Posjeta: 141 *