Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/2831-0322.2024.1.28.181

MEDIJI I ODGOJ ZA KRITIČKO MIŠLJENJE

Zlatko Miliša ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku *
Ivana Sivrić orcid id orcid.org/0000-0003-2564-0533 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 127 Kb

str. 181-198

preuzimanja: 56

citiraj


Sažetak

Zagovornici nekritičkog korištenja informatičke tehnologije u
obrazovanju tvrde da je budućnost obrazovanja u kibernetskome
prostoru i digitalizaciji. No, digitalna tehnologija nije alternativa
za poželjnu interakciju. Zato se danas u suvremenoj pedagogiji
i govori o socijalnome biću škole kao polazištu humane škole.
Kritičkomu mišljenju treba posvetiti više pozornosti u odgoju i
obrazovanju, a pretpostavka za razvoj kritičkoga mišljenja jest
uvođenje toga kolegija na svim društveno-humanističkim fakultetima,
a onda i kao izborni predmet u osnovnim školama. U tome
kontekst predlažemo znatno šire od sadašnjih aspekte sadržaja medijske
kulture u čitankama za hrvatski jezik i književnost, osobito
u osnovnim školama.

Ključne riječi

mediji; manipulacija; indoktrinacija; odgoj za kritičko mišljenje; medijska kultura

Hrčak ID:

321583

URI

https://hrcak.srce.hr/321583

Datum izdavanja:

22.10.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 176 *