Odgojne znanosti, Vol. 10 No. 2 (16), 2008.
Izvorni znanstveni članak
OBRAZOVANJE UČITELJA/NASTAVNIKA U SKLOPU UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA U ŠKOLI
Arlin Gobo
; Hrvatski zavod za zapošljavanje Područna služba Pula
Sažetak
Suvremeno društvo, zbog sve većih izazova koje pred njega
stavlja, od pojedinca zahtijeva cjeloživotno učenje. Konkurentnost poduzeća i ustanova u suvremenom društvu najviše ovisi o znanju zaposlenika, a najbolji način održavanja konkurentnosti upravo je kontinuirani razvoj zaposlenika. Škole moraju shvatiti i prepoznati važnost kontinuiranog razvoja svojih učitelja i nastavnika. Provedenim istraživanjem utvrđeno je da učitelji i nastavnici
iskazuju znatno veće zanimanje za obrazovanjem u odnosu na obrazovanje koje im je ponuđeno. Najveće zanimanje iskazali su za sadržaje iz stručnih znanja kao i za sadržaje iz područja suvremene pismenosti, ali nije zanemarivo ni zanimanje za sadržaje koji pridonose kvaliteti slobodnog vremena, kao ni za sadržaje koji se odnose na pripremu za umirovljenje. Istraživanjem je utvrđeno
da postoji statistički značajna razlika između mišljenja učitelja/nastavnika o implementaciji obrazovanja u školi u idealnim i sadašnjim uvjetima.
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; obrazovanje odraslih; obrazovanje u poduzeću; cjeloživotno učenje; permanentno obrazovanje u školi
Hrčak ID:
29577
URI
Datum izdavanja:
28.11.2008.
Posjeta: 4.579 *