Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 1.958 Kb
preuzimanja: 15
citiraj
APA 6th Edition
(2024). Reklame. Društvena istraživanja, 33 (3). Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/322694
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 33, br. 3, 2024 https://hrcak.srce.hr/322694. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 33, br. 3 https://hrcak.srce.hr/322694
Harvard
(2024). 'Reklame', Društvena istraživanja, 33(3). Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/322694 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2024 [pristupljeno 27.12.2024.];33(3). Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/322694
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.33, br. 3, 2024. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/322694. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
322694
URI
https://hrcak.srce.hr/322694
Datum izdavanja:
25.11.2024.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 39
*