Skoči na glavni sadržaj

Sažetak sa skupa

MOTORIČKO PERCEPTIVNE SPOSOBNOSTI I GOVORNO-JEZIČNA USPJEŠNOST U DJECE S BLAGIM ODSTUPANJIMA U FIZIOLOŠKOM RAZVOJU

Zvjezdana Trifunović ; KB «Sestre milosrdnice», Zagreb, Hrvatska
Valentina Matijević ; KB «Sestre milosrdnice», Zagreb, Hrvatska
Andrea Polovina ; Poliklinika za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju „Prof. dr. sc. Milena Stojčević Polovina“, Zagreb, Hrvatska
Maja Lang ; Poliklinika za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju „Prof. dr. sc. Milena Stojčević Polovina“, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 26 Kb

str. 226-226

preuzimanja: 708

citiraj

Puni tekst: engleski doc 26 Kb

str. 226-226

preuzimanja: 401

citiraj


Sažetak

Studijom je obuhvaćeno 15-ero djece oba spola kronološke dobi 4-7 godina, kod kojih je nađeno blago odstupanje u fiziološkom neuromotornom razvoju.
Sva su djeca bila uključena u program ranog praćenja neuromotornog razvoja i prema potrebi habilitacije, unutar prvih 6 mjeseci života. Posebna pozornost bila je usmjerena na kakvoću motoričko-perceptivnih sposobnosti i govorno-jezične uspješnosti. Ova su područja procijenjena slijedećim testovima: izbor perceptivno motoričkih zadataka za utvrđivanje sposobnosti za učenje, test artikulacije i dijagnostički komplet za ispitivanje sposobnosti govora, jezika, čitanja i pisanja u djece. Budući da ispitivane sposobnosti i vještine čine osnovni preduvjet za uspješno svladavanje propisanog školskog gradiva, dobiveni rezultati upućuju na područje koje je poticanjem potrebno dodatno razvijati.

Ključne riječi

Hrčak ID:

29674

URI

https://hrcak.srce.hr/29674

Datum izdavanja:

18.11.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.252 *