Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Umjetnost oglašavanja

Mirta Kovač orcid id orcid.org/0009-0003-2241-0473 ; Srednja škola Dalj
Nataša Seršić orcid id orcid.org/0009-0005-1582-0882 ; Srednja škola Dalj


Puni tekst: hrvatski pdf 263 Kb

str. 12-14

preuzimanja: 7

citiraj


Sažetak

Oglašavanje je ključni jezik komunikacije poslovnih subjekata s potrošačima. Članak istražuje terminologiju reklame, oglašavanja i propagande, oglašivačkih poruka kroz vrijeme, ističe razliku između reklame i oglašavanja te se bavi ulogom stilskih izražajnih sredstava (a najčešće su to poredba, atribut, personifikacija i metafora) u oblikovanju reklamnih poruka koje potencijalno mogu manipulirati percepcijom potrošača. Stoga je važno prepoznati razlike između ovih pojmova i kritički pristupiti analizi reklamnih poruka.

Ključne riječi

reklama; stilska izražajna sredstva; poruka

Hrčak ID:

322801

URI

https://hrcak.srce.hr/322801

Datum izdavanja:

1.7.2024.

Posjeta: 25 *