Daktilosfera, Vol. 1 No. 1, 2024.
Stručni rad
Umjetnost oglašavanja
Mirta Kovač
orcid.org/0009-0003-2241-0473
; Srednja škola Dalj
Nataša Seršić
orcid.org/0009-0005-1582-0882
; Srednja škola Dalj
Sažetak
Oglašavanje je ključni jezik komunikacije poslovnih subjekata s potrošačima. Članak istražuje terminologiju reklame, oglašavanja i propagande, oglašivačkih poruka kroz vrijeme, ističe razliku između reklame i oglašavanja te se bavi ulogom stilskih izražajnih sredstava (a najčešće su to poredba, atribut, personifikacija i metafora) u oblikovanju reklamnih poruka koje potencijalno mogu manipulirati percepcijom potrošača. Stoga je važno prepoznati razlike između ovih pojmova i kritički pristupiti analizi reklamnih poruka.
Ključne riječi
reklama; stilska izražajna sredstva; poruka
Hrčak ID:
322801
URI
Datum izdavanja:
1.7.2024.
Posjeta: 25 *