Stručni rad
FIGITALNI MARKETING – PREMOŠĆIVANJE JAZA IZMEĐU FIZIČKOG I DIGITALNOG KORISNIČKOG ISKUSTVA U MALOPRODAJI
Matea Matić Šošić
orcid.org/0000-0003-2788-2472
; Sveučilište u Dubrovniku, Ekonomski fakultet, Lapadska obala 7, 20000 Dubrovnik
*
Iva Gregurec
orcid.org/0000-0002-2429-0335
; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Pavlinska 2, 42000 Varaždin,
* Dopisni autor.
Sažetak
Figitalni marketing ima za cilj spajanje fizičkog i digitalnog okruženja kako bi stvorio jedinstveno korisničko iskustvo. Konvergencijom oba okruženja s jedne strane korisnik kroz svoje putovanje dobiva bogatije korisničko iskustvo. S druge strane poduzeća povećavaju angažman korisnika i njihovu životnu vrijednost i time pokreću svoje poslovne rezultate, odnosno stvaraju veću vrijednost za sebe. Povećanjem vrijednosti za obje strane važnost koncepta figitalnog marketinga je neupitna. Ovaj rad pruža uvid u razvoj figitalnog marketinga stavljanjem naglaska na premošćivanja jaza između online i offline okruženja. Također upućuje s jedne strane na različitosti, ali s druge strane ne poveznicu, figitalnog i višekanalnog marketinga. Na kraju rada istaknute su prednosti korištenja figitalnog marketinga u maloprodaji kao i sama primjena figitalnog marketinga u svrhu poboljšanje odnosa s korisnicima, povećanja prodaje i stvaranja jedinstvenih i nezaboravnih susreta s markom na sve konkurentnijem tržištu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
325739
URI
Datum izdavanja:
30.12.2024.
Posjeta: 11 *