Uvodnik
https://doi.org/https://doi.org/10.52444/nr.5.2.2
Izazovi i mogućnosti učenika s disleksijom
Višnja Pranjić
; Škola za medicinske sestre Vinogradska
Sažetak
Učenici s disleksijom, unatoč prosječnim ili nadprosječnim intelektualnim sposobnostima, suočavaju se sa specifičnim izazovima u obrazovanju, osobito pri prijelazu iz osnovne škole u srednju školu. U radu je prikazana važnost individualiziranog pristupa u radu s učenicima s disleksijom, koji uključuje prilagodbu metoda rada, vremena za izvršavanje zadataka te evaluacijskih procesa. Ključne komponente podrške su timski rad nastavnika, stručnih suradnika i roditelja. Naglašava se i potreba za prilagodbom državne mature i drugih evaluacijskih alata kako bi se učenicima omogućilo iskazivanje njihovih stvarnih potencijala. Teškoće u učenju, uključujući disleksiju, ne smiju biti barijera za akademski uspjeh. Individualizacija, metodičke prilagodbe i kontinuirano poticanje, ključni su za osnaživanje učenika i ostvarivanje njihovih obrazovnih ciljeva.
Ključne riječi
disleksija; individualizacija postupaka učenja; podrška učenicima
Hrčak ID:
326558
URI
Datum izdavanja:
30.12.2024.
Posjeta: 0 *