Stručni rad
Suradnja odgojitelja u eTwinning projektima
Vanja Šuško
orcid.org/0000-0001-7482-1694
; Dječji vrtić Sunčana
Sandra Zjačić-Ljubičić
orcid.org/0000-0001-5846-4623
; Dječji vrtić Maksimir
Sažetak
U ovom radu promišlja se o procesima, načinima i razinama suradnje odgojitelja koji sudjeluju u eTwinning projektima. O nužnosti suradnje u vidu refleksivne prakse i postojanja refleksivnog prijatelja govore mnogi autori, ali i službeni dokumenti. Sama eTwinning platforma prepoznata je kao idealno mjesto za provođenje odrednica koje definira pojam kvalitetne odgojno-obrazovne prakse u vrtićima. U radu je dan prikaz triju eTwinning projekata istaknutih zbog određenih značajki spomenutih i opisanih u samom tekstu. Opisani projekti i načini suradnje odgojitelja potvrdili su rezultate istraživanja spomenutih znanstvenika, a koji se odnose na to da zajednička suradnja, razgovor, promišljanja, refleksije i otkrivanje novih mogućnosti doprinose povezivanju odgojitelja, jačanju njihovih kompetencija i svojevrsnom osjećaju povezanosti i sinergije koja dovodi do partnerskog odnosa.
Ključne riječi
eTwinning projekti; kvaliteta; odgojitelji; refleksivna praksa; suradnja
Hrčak ID:
326724
URI
Datum izdavanja:
11.1.2025.
Posjeta: 50 *