Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Suradnja odgojitelja u eTwinning projektima

Vanja Šuško orcid id orcid.org/0000-0001-7482-1694 ; Dječji vrtić Sunčana
Sandra Zjačić-Ljubičić orcid id orcid.org/0000-0001-5846-4623 ; Dječji vrtić Maksimir


Puni tekst: hrvatski pdf 499 Kb

str. 37-45

preuzimanja: 18

citiraj


Sažetak

U ovom radu promišlja se o procesima, načinima i razinama suradnje odgojitelja koji sudjeluju u eTwinning projektima. O nužnosti suradnje u vidu refleksivne prakse i postojanja refleksivnog prijatelja govore mnogi autori, ali i službeni dokumenti. Sama eTwinning platforma prepoznata je kao idealno mjesto za provođenje odrednica koje definira pojam kvalitetne odgojno-obrazovne prakse u vrtićima. U radu je dan prikaz triju eTwinning projekata istaknutih zbog određenih značajki spomenutih i opisanih u samom tekstu. Opisani projekti i načini suradnje odgojitelja potvrdili su rezultate istraživanja spomenutih znanstvenika, a koji se odnose na to da zajednička suradnja, razgovor, promišljanja, refleksije i otkrivanje novih mogućnosti doprinose povezivanju odgojitelja, jačanju njihovih kompetencija i svojevrsnom osjećaju povezanosti i sinergije koja dovodi do partnerskog odnosa.

Ključne riječi

eTwinning projekti; kvaliteta; odgojitelji; refleksivna praksa; suradnja

Hrčak ID:

326724

URI

https://hrcak.srce.hr/326724

Datum izdavanja:

11.1.2025.

Posjeta: 50 *