Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Integracija umjetničkih područja dramskim odgojem

Dorotea Buntak


Puni tekst: hrvatski pdf 605 Kb

str. 56-74

preuzimanja: 13

citiraj


Sažetak

Nastava umjetničkih područja koji su obuhvaćeni nastavnim predmetima Hrvatski jezik, Likovna kultura i Glazbena kultura u osnovnoj školi treba staviti učenike u središte procesa učenja. Primjena različitih suvremenih nastavnih strategija, metoda i tehnika omogućuje učitelju kreativno oblikovanje nastave, a učeniku siguran prostor u kojemu se može eksperimentirati i istraživati izražavanje osjećaja, misli i stavova. Svoje mjesto u poučavanju usmjerenom na učenika pronalazi i dramski odgoj.
Na početku rada govori se općenito o integriranom poučavanju i dramskom odgoju. Navode se dramske aktivnosti koje se primjenjuju u nastavnom procesu. U nastavku rada navedeni su prijedlozi metodičkih scenarija za integrirano poučavanje nastavnih predmeta Hrvatski jezik, Likovna kultura i Glazbena kultura koji u sebi sadržavaju razne dramsko-pedagoške metode s ishodima aktivnosti.
Prijedlozi metodičkih scenarija provedeni su s učenicima od prvog do četvrtog razreda osnovne škole s osvrtom na autoričinu provedbu te osvrtom i analizom anketa ostalih učitelja i učenika koji su provodili metodičke scenarije.

Ključne riječi

dramski odgoj; integracija; nastava; prijedlozi metodičkih scenarija; umjetnička područja

Hrčak ID:

326726

URI

https://hrcak.srce.hr/326726

Datum izdavanja:

11.1.2025.

Posjeta: 40 *