Ostalo
Turistička destinacija u uvjetima suvremene turističke potražnje
Dragan Magaš
Sažetak
Razvoj turističke destinacije nasuprot zatvorenim i vrlo često oskudnim elementima po nude pojedinih lokaliteta držimo suvremenim odgovorom na suvremene preferencije turističke potražnje. Istina je da povijesno ishodište turističkih destinacija nalazimo u turističkim mjestima, međutim njihova zatvorenost, nekoordiniranost karakterizira razdoblje tzv. stare marketinške koncepcije, nasuprot novoj marketinškoj koncepciji kojoj je svojstven turistički razvoj is ključivo na bazi informacija s tržišta. Stoga danas govorimo o turističkoj destinaciji kao tržišno-turističkoj cjelini, čija opstojnost uvjetuje izrazitu specijalizaciju i diferencijaciju, tj. segmentaciju kao odgovor na su vre mene turističke preferencije, gdje će svaki pojedinačan nositelj ponude koristiti sve prednosti lokalnog i regionalnog područja, a s ciljem da dobrom koordinacijom i kooperacijomstvo ri destinacijski proizvod.
Ključne riječi
Crikvenica; destinacija; specijalizacija; segmentacija; koordinacija; kooperacija
Hrčak ID:
331984
URI
Datum izdavanja:
31.10.2002.
Posjeta: 60 *