Poučavanje povijesti, Vol. 4 No. 1, 2025.
Stručni rad
Instrukcije iz Povijesti – naučene lekcije
Miljenko Hajdarović
; Clionaut Akademija
Sažetak
U članku se reflektira o iskustvu pružanja online instrukcija iz povijesti učenicima osnovnih i srednjih škola, s posebnim naglaskom na učenike šestih i sedmih razreda iz urbanih sredina. Instrukcije su se provodile putem platforme Zoom u trajanju od 30 minuta, uz korištenje digitalnih alata i jasnu strukturu rada. Pokazale su se korisnima ne samo za učenike koji propuštaju nastavu zbog obaveza ili zdravstvenih problema, već i kao vrijedan alat za profesionalni razvoj učitelja. Individualni pristup omogućio je dublje razumijevanje učenikovih teškoća i unapređenje nastavne prakse.
Ključne riječi
instrukcije, povijest, online učenje, individualni pristup, profesionalni razvoj
Hrčak ID:
333103
URI
Datum izdavanja:
27.6.2025.
Posjeta: 0 *