Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PRAGMATIČKA SVOJSTVA MODIFIKACIJA IDIOMA U JEZIKU REKLAMNIH PORUKA

Mirza Džanić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli


Puni tekst: engleski pdf 118 Kb

str. 45-59

preuzimanja: 5.110

citiraj


Sažetak

Jezik reklamnih poruka u tiskanim medijima obiluje pragmatički motiviranim frazeološkim
jedinicama kao što su idiomi, metafore, slogani, izreke, itd. Da bi privukli pažnju čitalaca,
oglašivači, koriste pragmatički potencijal frazeoloških jedinica putem presupozicija i
implikatura. Rad istražuje pragmatičke aspekte upotrebe modifikacija idioma (kao grupe
frazeoloških jedinica) u diskursu reklamnih poruka tiskanih medija.

Ključne riječi

reklamne poruke; pragmatički principi; frazeologija; modifikacije idioma; presupozicija; implikatura

Hrčak ID:

30752

URI

https://hrcak.srce.hr/30752

Datum izdavanja:

15.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.814 *