Jezikoslovlje, Vol. 8 No. 1, 2007.
Izvorni znanstveni članak
PRAGMATIČKA SVOJSTVA MODIFIKACIJA IDIOMA U JEZIKU REKLAMNIH PORUKA
Mirza Džanić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak
Jezik reklamnih poruka u tiskanim medijima obiluje pragmatički motiviranim frazeološkim
jedinicama kao što su idiomi, metafore, slogani, izreke, itd. Da bi privukli pažnju čitalaca,
oglašivači, koriste pragmatički potencijal frazeoloških jedinica putem presupozicija i
implikatura. Rad istražuje pragmatičke aspekte upotrebe modifikacija idioma (kao grupe
frazeoloških jedinica) u diskursu reklamnih poruka tiskanih medija.
Ključne riječi
reklamne poruke; pragmatički principi; frazeologija; modifikacije idioma; presupozicija; implikatura
Hrčak ID:
30752
URI
Datum izdavanja:
15.12.2007.
Posjeta: 6.774 *