Prethodno priopćenje
KOMUNIKATIVNO-HUMANISTIČKI PRISTUP UČENJU I PODUČAVANJU U NASTAVI HRVATSKOG JEZIKA
Dunja Pavličević-Franić
; Faculty of Philosophy, Zagreb
Sažetak
Uovom tekstu predstavlja se komunikativno-humanistički pristup
u obrazovanju. Raspravljaju se mogućnosti djelotvornijeg
i prikladnijeg korištenja novih metoda, tehnika i načela podučavanja
hrvatskoga jezika u osnovnim školama u poslijeratnom razdoblju.
Analiza pokazuje da ovaj pristup daje bolje obrazovne rezultate
i, što je također značajno, izaziva pozitivne stavove i osjećaje
spram nastave jezika. Svaki pristup koji poboljšava rezultate
nastave dobrodošao je, premda je potrebno obaviti i dodatna
istraživanja. Eksperiment valja ponavljati u različitim uvjetima i na
većem uzorku.
Ključne riječi
Hrčak ID:
31746
URI
Datum izdavanja:
1.1.1997.
Posjeta: 5.127 *