Prethodno priopćenje
STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA
Ana Šenjug
; Učiteljski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 411 Kb
str. 310-317
preuzimanja: 2.159
citiraj
APA 6th Edition
Šenjug, A. (2008). STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika, 9 (17), 310-317. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34800
MLA 8th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 310-317. https://hrcak.srce.hr/34800. Citirano 18.11.2024.
Chicago 17th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika 9, br. 17 (2008): 310-317. https://hrcak.srce.hr/34800
Harvard
Šenjug, A. (2008). 'STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA', Metodika, 9(17), str. 310-317. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34800 (Datum pristupa: 18.11.2024.)
Vancouver
Šenjug A. STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.11.2024.];9(17):310-317. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34800
IEEE
A. Šenjug, "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA", Metodika, vol.9, br. 17, str. 310-317, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34800. [Citirano: 18.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 421 Kb
str. 410-418
preuzimanja: 622
citiraj
APA 6th Edition
Šenjug, A. (2008). STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika, 9 (17), 310-317. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34800
MLA 8th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 310-317. https://hrcak.srce.hr/34800. Citirano 18.11.2024.
Chicago 17th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika 9, br. 17 (2008): 310-317. https://hrcak.srce.hr/34800
Harvard
Šenjug, A. (2008). 'STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA', Metodika, 9(17), str. 310-317. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34800 (Datum pristupa: 18.11.2024.)
Vancouver
Šenjug A. STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.11.2024.];9(17):310-317. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34800
IEEE
A. Šenjug, "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA", Metodika, vol.9, br. 17, str. 310-317, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34800. [Citirano: 18.11.2024.]
Sažetak
U radu se iznosi ispitivanje stavova učenika viših razreda dviju osnovnih škola u Hrvatskom zagorju prema Nijemcima kao nacionalnosti. Ispitivanje je provedeno u sklopu projekta „Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranog jezika“ a na uzorku od 259 učenika od 5. do 8. razreda kojima je prvi strani jezik u školi njemački. Utvrđene su tri sastavnice stavova učenika – znatiželja, zatvorenost prema drugome i sklonost prema predrasudama. Ispitivanje je pokazalo da su učenici u 5. razredu manje skloni predrasudama nego u ostalim razredima obuhvaćenih ovim istraživanjem. Isto tako je utvrđeno da duži niz godina učenja njemačkog jezika ne utječe značajno na smanjenje predrasuda prema izvornim govornicima njemačkoga jezika.
Ključne riječi
njemački kao strani jezik; interkulturalna kompetencija; stavovi; predrasude
Hrčak ID:
34800
URI
https://hrcak.srce.hr/34800
Datum izdavanja:
29.12.2008.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.376
*