Pregledni rad
Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva
Mirjana Boras
; OŠ Malešnica, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Suvremeni pristup nastavi prirode i društva u nižim razredima osnove škole stavlja
učenika u središte nastavnoga procesa. Primjenom različitih suvremenih strategija poučavanja,
posebno strategijom postavljanja općih i osobnih ciljeva, čini se pomak od tradicionalnog
usvajanja znanja prema procesnom učenju. Takvim se pristupom omogućava individualizacija i
diferencijacija u učenju, što dovodi do poticanja razvoja kreativnosti i metakognicije. Ponuđeni
sadržaji su cjeloviti, proizlaze jedni iz drugih i usmjereni su na učenika koji će tragati za
vlastitim odgovorima.
Ključne riječi
individualizacija i diferencijacija, kreativnost; kurikulski pristup; priroda i društvo; strategija postavljanja općih i osobnih ciljeva
Hrčak ID:
37079
URI
Datum izdavanja:
14.4.2009.
Posjeta: 14.065 *