Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

E-learning: Stanje i perspektive

Dominika Crnjac Milic ; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Goran Martinovic orcid id orcid.org/0000-0002-7469-6018 ; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Ivanka Fercec ; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 198 Kb

str. 31-36

preuzimanja: 2.900

citiraj


Sažetak

Ovaj rad analizira proces učenja primjenom informacijsko-komunikacijskih tehnologija kao platforme koja ima za cilj olakšati dostupnost i protok informacija, te interakciju među sudionicima učenja i tako poboljšavati proces učenja. Poseban naglasak dan je učenju na daljinu u web okruženju. Dani su prijedlozi za brže i lakše integriranje ovakvog načina učenja, te su razmotrene njegove prednosti i nedostaci. U radu je prikazana analiza pristupa e-učenju i učenju na daljinu na tehničkim fakultetima koja se može poopćiti i na druge struke i razine učenja. Također je dan prijedlog za nužne promjene pri uvođenju učenja na daljinu i e-učenja. Ukazano je na nedostatke sadašnjeg pristupa poučavanju, ali isto tako i na moguće nedostatke koje bi donijelo e-učenje.

Ključne riječi

e-učenje; učenje na daljinu; web; informacijsko-komunikacijske tehnologije

Hrčak ID:

38663

URI

https://hrcak.srce.hr/38663

Datum izdavanja:

30.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.142 *