Tehnički vjesnik, Vol. 16 No. 2, 2009.
Izvorni znanstveni članak
E-learning: Stanje i perspektive
Dominika Crnjac Milic
; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Goran Martinovic
orcid.org/0000-0002-7469-6018
; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Ivanka Fercec
; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Sažetak
Ovaj rad analizira proces učenja primjenom informacijsko-komunikacijskih tehnologija kao platforme koja ima za cilj olakšati dostupnost i protok informacija, te interakciju među sudionicima učenja i tako poboljšavati proces učenja. Poseban naglasak dan je učenju na daljinu u web okruženju. Dani su prijedlozi za brže i lakše integriranje ovakvog načina učenja, te su razmotrene njegove prednosti i nedostaci. U radu je prikazana analiza pristupa e-učenju i učenju na daljinu na tehničkim fakultetima koja se može poopćiti i na druge struke i razine učenja. Također je dan prijedlog za nužne promjene pri uvođenju učenja na daljinu i e-učenja. Ukazano je na nedostatke sadašnjeg pristupa poučavanju, ali isto tako i na moguće nedostatke koje bi donijelo e-učenje.
Ključne riječi
e-učenje; učenje na daljinu; web; informacijsko-komunikacijske tehnologije
Hrčak ID:
38663
URI
Datum izdavanja:
30.6.2009.
Posjeta: 5.783 *