Izvorni znanstveni članak
Prilog tipologiji pogrešaka pri zaključivanju značenja nepoznatih riječi u kontekstu
Sanja Grahek
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Andrea-Beata Jelić
; Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Ovaj smo rad zamislili kao doprinos tipologiji pogrešaka pri zaključivanju o
značenju nepoznatih riječi tijekom čitanja na stranom jeziku. U njemu iznosimo rezutate istraživanja provedenog s ciljem utvrđivanja i kategoriziranja pogrešaka hrvatskih
učenika adolescentske dobi suočenih s nepoznatim leksičkim jedinicama prigodom čitanja
izvornog teksta na francuskome jeziku. Te rezultate analiziramo u svjetlu novijih postavki
kognitivne lingvistike.
Ključne riječi
zaključivanje o značenju riječi; tipologija pogrešaka; čitanje na stranom jeziku; francuski kao strani jezik; kognitivna lingvistika
Hrčak ID:
40450
URI
Datum izdavanja:
26.5.2009.
Posjeta: 1.904 *