Drvna industrija, Vol. 60 No. 3, 2009.
Izvorni znanstveni članak
Identitet poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja Republike Hrvatske
Kristina Bičanić
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Denis Jelačić
orcid.org/0000-0002-3853-3481
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Vanja Gašparić
; Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Zagreb, Hrvatska
Vesna Carev-Laškarin
; APIS IT, d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Miljana Kocbek-Nižetić
; APIS IT, d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Identitet poduzeća mnogi su autori definirali na različite načine i njegove jedinstvene definicije nema, ali to su svakako povijest, okruženje, dosadašnji razvoj i prepoznatljivost poduzeća. U ovom radu istraživali smo poimanje identiteta poduzeća unutar poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika, koji je sadržavao opće informacije o poduzeću i deset pitanja vezanih za poimanje identiteta poduzeća. Anketirano je 210 poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja, od kojih je na anketu odgovorilo njih 43 (20,47 %), a u razmatranje je uzeto njih 35 (16,67 %). Dobiveni su podaci statistički analizirani i uspoređeni primjenom X2-testa. Rezultati pokazuju da se definiranje pojma identiteta poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja u nas najčešće poistovjećuje s vizualnom prezentacijom poduzeća, njegovim imidžem te prepoznatljivošću i različitošću na tržištu. Istodobno, najveći broj ispitanika smatra da identitet poduzeća u najvećoj mjeri čine dizajn poduzeća, vanjska komunikacija poduzeća i njegova filozofija.
Ključne riječi
identitet poduzeća; prerada drva i proizvodnja namještaja; poimanje identiteta poduzeća
Hrčak ID:
40884
URI
Datum izdavanja:
25.9.2009.
Posjeta: 2.383 *