Prethodno priopćenje
Modeli komuniciranja u javnom i komercijalnom servisu
Gabrijela Bijelić
; Sveučilište u Dubrovniku
Adriana Tomašić
; Sveučilište u Dubrovniku
Sažetak
Javni servis i komercijalni elektronički mediji u Hrvatskoj na
različite načine oslikavaju suodnos medija i društva, koje predstavljaju
vladajuće strukture. Javnim i komercijalnim elektroničkim medijima u
Hrvatskoj zajednički je model otvorene masovne komunikacije. Javni i
komercijalni elektronički mediji podudaraju se u modelu društvene odgovornosti. Kod javnih servisa radi se o decentraliziranom javnom
modelu, a kod komercijalnih posrijedi je decentralizirani privatni model.
Ključne riječi
medijski modeli; komunikacija; društvo; elektronički mediji; javni i komercijalni servis
Hrčak ID:
42369
URI
Datum izdavanja:
4.2.2008.
Posjeta: 4.546 *