Recenzija, Prikaz slučaja
Veliki napori, slabi rezultati
Gordana Vilović
; Sveučilište u Dubrovniku
Sažetak
Ideja o osnivanju Vijeća za medije u Hrvatskoj datira od 2004. godine kad su
započeli ozbiljni razgovori o potrebi osnivanja Hrvatskog vijeća za medije kao
tripartitnog regulacijskog tijela, koji bi u velikoj mjeri pomogao sređivanju razine etičnosti
u svim medijima.
Tekst daje kronološki prikaz intenzivnih aktivnosti koje su poduzimane od
2004. do 2008. godine. Aktivnosti koje je najvećim dijelom financirala njemačka
fondacija Konrad Adenauer u suradnji s Međunarodnim centrom za obrazovanje
novinara Hrvatske u okviru Hrvatskog novinarskog društva, predvodio je Geza Stantić,
tadašnji tajnik Vijeća za medije Hrvatskog helsinškog odbora. Inicijativa je konačno
dobila podršku 2006. na 47. skupštini Hrvatskog novinarskog društva. Međutim,
umjesto osnivanja, ideja o Vijeću za medije Hrvatske je nestala iz javnosti.
Ključne riječi
mediji; novinari; Hrvatska; samoregulacija; Vijeće za medije
Hrčak ID:
44552
URI
Datum izdavanja:
18.12.2009.
Posjeta: 1.722 *