Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

TEMELJNI POJMOVI SUVREMENE MEDIJSKE PEDAGOGIJE

Mirela Tolić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 219 Kb

str. 97-103

preuzimanja: 9.071

citiraj


Sažetak

Medijska pedagogija za predmet svog poučavanja ima sociopedagogijske,
sociokulturalne i sociopolitičke aspekte u suvremenim sredstvima (medijskog)
komuniciranja, a osobito se bazira na analizi uloge medija na svijest i ponašanja djece i
mladih te, u konačnici, njihovoga osposobljavanja za kritičku analizu medijskih ponuda. Ona
nudi argumente u prilog hipotezi kako mediji postaju primarni agens socijalizacije mladog
naraštaja. U radu se pravi distinkcija između pojmova medijska pismenost, medijsko
obrazovanje i odgoj te medijske kompetencije. Medijske kompetencije su središnji pojam i
krajnji cilj razvoja medijske pedagogije. Medijska pismenost je uži pojam od medijskog
obrazovanja, a medijsko obrazovanje je uži pojam od medijskog odgoja. U takvim relacijama
autorica nudi svrhovite analize odgoja za medije u suvremenoj medijskoj pedagogiji.

Ključne riječi

medijska pedagogija; medijski odgoj i obrazovanje; medijska pismenost; medijska kompetencija

Hrčak ID:

47431

URI

https://hrcak.srce.hr/47431

Datum izdavanja:

23.11.2009.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 12.900 *