Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?

Mirko Marušić orcid id orcid.org/0000-0002-1461-4228 ; I. gimnazija, Split, Hrvatska
Josip Sliško ; Facultad de Ciencias Físico Matemáticas, Benemérita Universidad Autónoma de Puebla, México


Puni tekst: hrvatski pdf 550 Kb

str. 87-111

preuzimanja: 1.397

citiraj


Sažetak

U ovom radu se iznose rezultati istraživanja koje razmatra relativno neproučen aspekt nastave fizike, povezan s općim učeničkim stavovima o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao mogućoj struci. Osim toga je napravljena analiza razlika u tim stavovima u odnosu na spol učenika, posebno u slučajevima u kojima su te razlike značajno izražene. Istraživanje je provedeno na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog gimnazijskog usmjerenja u Splitu.

Ključne riječi

emocije i motivacija pri učenju fizike; spol učenika i učenje fizike; sposobnost za znanstveno razmišljanje; epistemološka stajališta i učenje fizike; trud pri učenju fizike; fizika kao profesionalni izbor

Hrčak ID:

51752

URI

https://hrcak.srce.hr/51752

Datum izdavanja:

30.3.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.435 *