Stručni rad
Ljetna škola u prirodi u 5. razredu osnovne škole
Lidija Vidic
; Osnovna škola prof. dr. Josipa Plemlja, Bled, Slovenija
Sažetak
Ljetna škola u prirodi je posebni oblik odgojno-obrazovnog procesa koji organizira škola izvan mjesta stalnog boravka, najčešće na moru. Osnovni cilj je, pored učenja plivanja, da učenici spoznaju morski i primorski svijet te da se odgoje u duhu očuvanja prirode. Zbog mnogobrojnih razloga ova škola ima veliku ulogu i važnost u djetetovu razvoju. U njoj se po posebnom odgojno-obrazovnom programu cijelo vrijeme isprepliću različiti odgojni i obrazovni sadržaji i aktivnosti iz različitih predmetnih područja. Naglasak je na školi plivanja koju izvode učitelji plivanja. Učenje protječe prema unaprijed pripravljenom programu i kroz igru. U skupinama, koje se razlikuju po stupnju zahtjevnosti, učenici uče, tj. usavršavaju osnovne plivačke tehnike. Razredni učitelji brinu za učenike te za izvedbu ostalih djelatnosti: sportskih, prirodoslovnih, društvenih, literarnih, estetskih, zabavnih i drugih sadržaja. Sve bi trebalo biti poučno, odgojno, doživljajno bogato, kreativno, zabavno, ugodno i privlačno za učenike. U ovoj školskoj godini je naša ljetna škola bila organizirana u Punteželi (Hrvatska). Trajala je šest dana tijekom lipnja, a na kraju ljetne škole među učenicima je provedena anketa. Rezultati su pokazali da su svi sudionici bili vrlo zadovoljni programom, izvedbom i djelatnostima.
Ključne riječi
ljetna škola u prirodi; aktivnosti; škola plivanja; Puntižela
Hrčak ID:
51756
URI
Datum izdavanja:
30.3.2010.
Posjeta: 2.683 *