Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Programiranje i planiranje rada škole – proces. Scenarij radionice

Vera Muždeka ; Ministarstvo prosvjete Republike Srbije, Školska uprava u Kragujevcu, Srbija
Mila Todorović ; Ministarstvo prosvjete Republike Srbije, Školska uprava u Kragujevcu, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 306 Kb

str. 151-155

preuzimanja: 2.169

citiraj


Sažetak

Scenarij radionice realiziran je u okviru seminara za ravnatelje škola »Podrška rukovođenju«. Zasnovan je na potrebi da se planiranju rada škole pristupa kao procesu koji je važan element rukovođenja i jedna od pretpostavki uspješne škole. Sudionicima se omogućuje sagledavanje procesa planiranja i programiranja iz pozicije ravnatelja kao osobe koja je odgovorna za planiranje razvoja (razvojni plan škole) i planiranje godišnjeg rada u najširem smislu. Posebno je naglašena odgovornost i uloga ravnatelja u ostvarivanju povezanosti razvojnog plana i godišnjeg plana rada kroz proces planiranja.

Ključne riječi

rukovođenje; planiranje; proces

Hrčak ID:

51757

URI

https://hrcak.srce.hr/51757

Datum izdavanja:

30.3.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.539 *