Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

DUGOROČNI TRENDOVI I OGRANIČENJA HRVATSKOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA

Ivo Družić


Puni tekst: hrvatski pdf 292 Kb

str. 103-136

preuzimanja: 2.762

citiraj


Sažetak

Motrenje makroekonomskih aspekata turističkog tržišta podrazumijeva raščlambu dugoročnih gibanja potražnje na emitivnim tržištima i strukturnih pomaka u ponudi hrvatskog turističkog proizvoda. Trendovi duljeg vremenskog razdoblja omogućuju utemeljeniju spoznaju, kako neupitnih mogućnosti, tako i bitnih ograničenja turističkog razvitka koje ga čine poželjnom djelatnošću, ali i omeđuju stvarnu mogućnost doprinosa turizma ukupnom gospodarskom napretku. U tekstu se raščlanjuju tržišne koncentracije odnosno udjeli pojedinih emitivnih tržišta u hrvatskom turističkom proizvodu i propituju razlozi dugoročne stabilnosti glavnih emitivnih tržišta. Narečeni istraživački pristup omogućuje identifikaciju utjecaja koji dugoročna analiza trendova iz proteklog razdoblja ima na mogućnost prognoziranja razvoja turizma u narednom desetljeću. Ovakav pristup doprinosi i definiranju pretpostavki redizajniranja ponude i restrukturiranja potražnje koje utječu na realnost projekcija.

Ključne riječi

turistička industrija; turistički proizvod; turistička tržišta; kapacitet; kapital; konkurentnost; potražnja

Hrčak ID:

52258

URI

https://hrcak.srce.hr/52258

Datum izdavanja:

20.4.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.363 *