Market-Tržište, Vol. 20 No. 1, 2008.
Izvorni znanstveni članak
Upravljanje markama slovenskih izvoznih poduzeća
Aleksandra Pisnik Korda
; Ekonomsko-poslovna Fakulteta, Univerza v Mariboru
Boris Snoj
; Ekonomsko-poslovna Fakulteta, Univerza v Mariboru
Sažetak
U radu se opisuju neke od karakteristika upravljanja markom na primjeru slovenskih poduzeća koja intenzivno internacionaliziraju svoje poslovanje. Na uzorku od 200 najvećih slovenskih izvoznih poduzeća autori istražuju utjecaj internacionalizacije poslovanja na strategije elemenata marketinškog miksa te pokušavaju otkriti najčešće unutarnje i vanjske prepreke internacionalizaciji koje utječu na najvažnije marke poduzeća. Autori također analiziraju važnost dugogodišnjeg iskustva i znanja o tržištu u jačanju učinkovitosti marke i ugleda poduzeća. Isto tako, žele utvrditi koriste li poduzeća s višim stupnjem internacionalizacije poslovanja veći broj manje opipljivih kriterija za procjenu uspješnosti marke u odnosu na ona s manjim stupnjem internacionalizacije.
Ključne riječi
upravljanje markom; internacionalizacija poslovanja; Slovenija
Hrčak ID:
52783
URI
Datum izdavanja:
16.7.2008.
Posjeta: 2.108 *