Market-Tržište, Vol. 21 No. 2, 2009.
Prethodno priopćenje
Percepcije hrvatskih kirurga o mogućnosti primjene marketinga usluga u zdravstvenim organizacijama
Đurđana Ozretić Došen
orcid.org/0000-0001-5976-5866
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Vide Bilić
; Opća bolnica Zabok
Sažetak
Ovaj rad razmatra problematiku marketinga zdravstvenih usluga. Puno je posebnosti i ograničenja koja zahtijevaju kreativan pristup primjeni marketinga u zdravstvenim organizacijama. U prvom su dijelu sažeto prikazani teorijski doprinosi specifičnostima marketinga usluga u zdravstvu. Izviđajno istraživanje percepcija kirurga o marketingu usluga, opisano u drugom dijelu rada, pruža koristan uvid u moguću primjenu marketinga pri pružanju specijalističkih kirurških usluga. Istraživanje je provedeno na ukupnoj populaciji općih kirurga koji su zaposleni u javnozdravstvenim ustanovama u Republici Hrvatskoj. Rezultati pokazuju nesklad između upoznatosti s marketingom usluga i njegovom primjenom u kirurškoj praksi. Potrebno je provoditi kontinuiranu edukaciju kako bi se kirurge bolje upoznalo s marketingom usluga kao poslovnom filozofijom koja može poboljšati način pružanja specijalističkih zdravstvenih usluga.
Ključne riječi
marketing zdravstvenih usluga; specijalistička kirurška usluga
Hrčak ID:
53123
URI
Datum izdavanja:
22.12.2009.
Posjeta: 2.487 *