Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Upotreba AHP modela i rezultata ankete pri odlučivanju o proizvodnom programu u industriji namještaja

Darko Motik ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ksenija Šegotić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Anamarija Jazbec ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 532 Kb

str. 83-87

preuzimanja: 1.360

citiraj


Sažetak

U radu je prikazan studij slučaja na osnovi kojega potencijalni ulagači mogu ulagati u prodajna mjesta namještaja na području Dalmacije. U četiri dalmatinske županije (Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj,
Šibensko-kninskoj i Dubrovačko-neretvanskoj), 220 anketiranih osoba (180 odgovora) anketirani su telefonom o tome koje skupine namještaja namjeravaju kupiti u sljedeće dvije godine te koliko su spremni platiti za namještaj. Koristeći se rezultatima ankete, određeno je pet mogućih proizvodnih programa. Na temelju kriterija uspješnog poslovanja poduzeća, primjenom višekriterijskog modela, određeni su prioriteti, tj. ustanovljeno je koji je proizvodni
program najisplativiji.

Ključne riječi

istraživanje tržišta; namještaj; multikriterijsko odlučivanje; AHP model

Hrčak ID:

53692

URI

https://hrcak.srce.hr/53692

Datum izdavanja:

15.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.620 *