Drvna industrija, Vol. 61 No. 2, 2010.
Izvorni znanstveni članak
Upotreba AHP modela i rezultata ankete pri odlučivanju o proizvodnom programu u industriji namještaja
Darko Motik
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ksenija Šegotić
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Anamarija Jazbec
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Sažetak
U radu je prikazan studij slučaja na osnovi kojega potencijalni ulagači mogu ulagati u prodajna mjesta namještaja na području Dalmacije. U četiri dalmatinske županije (Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj,
Šibensko-kninskoj i Dubrovačko-neretvanskoj), 220 anketiranih osoba (180 odgovora) anketirani su telefonom o tome koje skupine namještaja namjeravaju kupiti u sljedeće dvije godine te koliko su spremni platiti za namještaj. Koristeći se rezultatima ankete, određeno je pet mogućih proizvodnih programa. Na temelju kriterija uspješnog poslovanja poduzeća, primjenom višekriterijskog modela, određeni su prioriteti, tj. ustanovljeno je koji je proizvodni
program najisplativiji.
Ključne riječi
istraživanje tržišta; namještaj; multikriterijsko odlučivanje; AHP model
Hrčak ID:
53692
URI
Datum izdavanja:
15.6.2010.
Posjeta: 2.620 *