Kineziologija, Vol. 42. No. 1., 2010.
Izvorni znanstveni članak
Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju
Martina Ozbič
orcid.org/0000-0002-2403-0496
; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia
Tjaša Filipčič
; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Razvojni koordinacijski poremećaj (DCD) je često zanemaren i u radu sa školskom djecom i u svakodnevnom radu s djecom. DCD podrazumijeva jedan ili cijeli heterogeni spektar razvojnih poremećaja koji utječu na inicijaciju, organizaciju i izvedbu nekog pokreta. Cilj ovog članka bio je privući pažnju na ovaj problem i dokazati da nastavnici različitih predmeta mogu vrlo lako prepoznati učenike s razvojnim koordinacijskim poremećajem. Brzo prepoznavanje omogućuje brzu intervenciju koja rezultira napretkom u razvoju kretnih sposobnosti kod učenika s DCD-om. Ovo je istraživanje pokazalo kako je moguće razlikovati učenike s poteškoćama u učenju od ostalih učenika primjenom 20 zadataka okupljenih u Bergès-Lézineovom testu imitiranja pokreta.
Ključne riječi
razvojni koordinacijski poremećaj; poteškoće u učenju; konstrukcijska dispraksija
Hrčak ID:
54241
URI
Datum izdavanja:
21.6.2010.
Posjeta: 3.382 *