Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju

Martina Ozbič orcid id orcid.org/0000-0002-2403-0496 ; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia
Tjaša Filipčič ; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 374 Kb

str. 44-55

preuzimanja: 246

citiraj


Sažetak

Razvojni koordinacijski poremećaj (DCD) je često zanemaren i u radu sa školskom djecom i u svakodnevnom radu s djecom. DCD podrazumijeva jedan ili cijeli heterogeni spektar razvojnih poremećaja koji utječu na inicijaciju, organizaciju i izvedbu nekog pokreta. Cilj ovog članka bio je privući pažnju na ovaj problem i dokazati da nastavnici različitih predmeta mogu vrlo lako prepoznati učenike s razvojnim koordinacijskim poremećajem. Brzo prepoznavanje omogućuje brzu intervenciju koja rezultira napretkom u razvoju kretnih sposobnosti kod učenika s DCD-om. Ovo je istraživanje pokazalo kako je moguće razlikovati učenike s poteškoćama u učenju od ostalih učenika primjenom 20 zadataka okupljenih u Bergès-Lézineovom testu imitiranja pokreta.

Ključne riječi

razvojni koordinacijski poremećaj; poteškoće u učenju; konstrukcijska dispraksija

Hrčak ID:

54241

URI

https://hrcak.srce.hr/54241

Datum izdavanja:

21.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.382 *