Stručni rad
Krizno komuniciranje i odnosi s javnostima s posebnim osvrtom na preuzimanje tvrtke „Pliva“
Paulina Bačić
Sažetak
U suvremenom svijetu, kojega karakterizira sve jača globalizacija i stalan napredak tehnologije i tržišnog gospodarstva, krize su postale uobičajeni dio svakodnevice. Ukoliko je nepripremljena, organizacija može vrlo teško primiti nastanak krize i, kao posljedicu toga, borbu za vlastito preživljavanje. S druge strane, dobro pripremljena organizacija promatra krizu kao izazov koji može potaknuti analizu
postojećih poslovnih rezultata i iznalaženje načina za njihovo poboljšanje. Uprava Plive se 2006. suočila s mogućnošću da preuzimanja tvrtke. Za vrijeme nadmetanja konkurenata za kupnju Plive njezin je menadžment komunicirao s dionicima tvrtke nepravilno i netransparentno. Uz već postojeću poslovnu krizu nastala je i ona komunikacijska. Provedena analiza objava pet mrežnih izdanja hrvatskih novina pokazala je da su događaji povezani s preuzimanjem Plive percipirani negativno od
strane javnosti, ponajviše radi upletenosti politike u proces kao i nedostatka informacija iz tvrtke. Plivina nepripremljenost za djelovanje u uvjetima krize dodatno je zakomplicirala situaciju.
Ključne riječi
kriza; Pliva; komunikacija; odnosi s javnostima; krizni komunikacijski plan; Actavis; Barr
Hrčak ID:
55358
URI
Datum izdavanja:
5.4.2010.
Posjeta: 4.727 *