Izvorni znanstveni članak
ŠIRENJE KONCEPTA IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE U ROBNU MARKU TURISTIČKE DESTINACIJE U OČIMA POTROŠAČA
Maja Konečnik Ruzzier
Sažetak
Ovaj članak istražuje fenomen turističkih destinacija s persepktive potražnje i proučava da li bi
iscrpniji postupci ocjenjivanja mogli biti primijenjeni na robnu marku destinacije. U usporedbi s
prijašnjim studijama, koje su se uglavnom bavile konceptom imidža turističke destinacije, u ovom su
članku postupci ocjenjivanja imidža destinacije iscrpniji i uključuju dimenziju svjesnoti, kvaliteta i
odanosti turističkoj destinaciji. Teoretski predložen model empirički je provjeren na dvjema
konkurentnim Europskim turističkim destinacijama (Sloveniji i Austriji) s perspektive dviju kulturno
heterogenih turističkih tržišta (njemačko i hrvatsko). Rezultati su pokazali da tradicionalno
istraživanje koncepta imidža predstavlja najvažniju dimenziju pri ocjeni destinacije. Ipak, za što
iscrpniju ocjenu ne smijemo zaboraviti na svjesnost, kvalitet i odanost turističkoj destinaciji.
Naslanjajući se na rezultate, članak nudi nekoliko implikacija turističkim organizacijama glede
razvoja i primjene tržišnih strategija turističke destinacije na stranim tržistima
Ključne riječi
marka; destinacija; imidž; turist; robna marka u očima potrošača
Hrčak ID:
59416
URI
Datum izdavanja:
30.9.2010.
Posjeta: 3.805 *