Stručni rad
Mediji, transmisija, ideologija
Boris Postnikov
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Tekst pruža prikaz temeljnih koncepata interdisciplinarnoga projekta mediologije, referirajući prvenstveno na rad francuskog filozofa Régisa Debraya. Osobitosti njegova pristupa problemskom polju medija i ideologije naglašene su poredbama s nizom teoretičara (McLuhan, Flusser, Debord, Žižek). Središnji su pritom pojmovi transmisije, komunikacije, medija, ideologije i mediosfere, a osobita je pažnja posvećena tzv. videosferi. Zaključni dio razmatranja tematizira reklamu, sveprisutni medijski fenomen suvremenoga svijeta, te pokušava kroz kritiku shvaćanja reklama u Malcolma Barnarda iskazati neke komparativne prednosti mediološkoga pristupa.
Ključne riječi
Hrčak ID:
62375
URI
Datum izdavanja:
17.6.2004.
Posjeta: 2.211 *