Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Mediji, transmisija, ideologija

Boris Postnikov ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 488 Kb

str. 73-86

preuzimanja: 1.128

citiraj


Sažetak

Tekst pruža prikaz temeljnih koncepata interdisciplinarnoga projekta mediologije, referirajući prvenstveno na rad francuskog filozofa Régisa Debraya. Osobitosti njegova pristupa problemskom polju medija i ideologije naglašene su poredbama s nizom teoretičara (McLuhan, Flusser, Debord, Žižek). Središnji su pritom pojmovi transmisije, komunikacije, medija, ideologije i mediosfere, a osobita je pažnja posvećena tzv. videosferi. Zaključni dio razmatranja tematizira reklamu, sveprisutni medijski fenomen suvremenoga svijeta, te pokušava kroz kritiku shvaćanja reklama u Malcolma Barnarda iskazati neke komparativne prednosti mediološkoga pristupa.

Ključne riječi

Hrčak ID:

62375

URI

https://hrcak.srce.hr/62375

Datum izdavanja:

17.6.2004.

Posjeta: 2.211 *