Izvorni znanstveni članak
JEZIK, IGRA I BROJ. Istraživački pristup matematici u osnovnoj školi
George Hunt
Sažetak
Osobitosti tekstualnih konvencija kojima se matematičari izražavaju čest su uzrok poteškoća učenika pri učenju i razumijevanju matematike. Tradicionalan pristup nastavnika poučavanju matematike daleko je od svakodnevnog govora i zahtijeva specifićan, strogo usustavljen i standardizirani pristup. Veća aktivnost i motiviranost učenika kao i bolje razumijevanje sadržaja moguće je postići korištenjem drugačijih pristupa i metoda rada. Autor upućuje na posebnosti, ali i učinkovitost osmišljavanja kritičkog pristupa podučavanju matematike u osnovnoj školi. Istraživački
pristup u matematici oslanja se na shvaćanje da je učenje matematičkih istina asimilacijski proces kojim se nove informacije integriraju u već postojeću strukturu matematičkog iskustva. Angažiranje učenika na što većem broju razina pomaže im pri razumijevanju sadržaja, potiće znatiželju i predstavlja matematiku ne kao zaseban svijet sa svojim jezikom, pismom i razmišljanjem, već kao ljudsku aktivnost koja je u službi lakšeg rješavanja problema.
Ključne riječi
Hrčak ID:
6142
URI
Datum izdavanja:
20.1.2003.
Posjeta: 1.484 *