Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

OSNOVNA PODRUČJA PRIMJENE MARKETINGA U FINANCIJSKIM INSTITUCIJAMA U TRANZICIJSKIM I NEDOVOLJNO RAZVIJENIM ZEMLJAMA

Marija Tomašević Lišanin
Jurica Pavičić
Fran Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 278 Kb

str. 476-494

preuzimanja: 988

citiraj


Sažetak

Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i u nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima, pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.

Ključne riječi

Hrčak ID:

65483

URI

https://hrcak.srce.hr/65483

Datum izdavanja:

15.6.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.400 *