Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KLJUČNE DETERMINANTE IZBORA BANKE KAO OSNOVICA STRATEŠKOM POZICIONIRANJU

Tanja Kesić
Mladen Vedriš
Edo Rajh


Puni tekst: hrvatski pdf 224 Kb

str. 281-298

preuzimanja: 1.072

citiraj


Sažetak

Na izbor banke i na zadovoljstvo postojećom bankom u suvremenom tržišnom okruženju utječe veći broj pojedinačnih i skupih čimbenika. Autori smatraju da se najefikasnijim za postizanje postavljenog cilja može to postići strategijom pozicioniranja. Rezultati istraživanja autora ukazuju da će se svaka banka morati koristiti kombinacijom nekoliko strategija, samo je pitanje odabira onih koje najviše odgovaraju konkretnoj banci i njezinim mogućnostima i odnosima na tržištu.

Ključne riječi

Hrčak ID:

65495

URI

https://hrcak.srce.hr/65495

Datum izdavanja:

15.4.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.800 *