Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

METODOLOŠKI OKVIR ZA POBOLJŠANJE POSLOVNIH PROCESA I REINŽENJIRANJE VELIKIH TRANSPORTNIH KOMPANIJA

Ivan Bošnjak


Puni tekst: engleski pdf 170 Kb

str. 375-387

preuzimanja: 1.083

citiraj


Sažetak

U novom konkurentskom okruženju s otvorenim pristupom u ponudi mrežnih kapaciteta i usluga, većina transportnih organizacija (javnih i/ili privatnih) mora temeljito preispitati i redizajnirati svoje osnovne aktivnosti i menadžersku orijentaciju. U radu se razmatra zašto je potrebit nov pristup te kako se procesno-orijentirani menadžment i pripadajući koncepti mogu primijeniti u transportnom sektoru. Razvijen je podesan metodološki okvir za programe poboljšanja poslovnih procesa i reinženjiranje (BPIR) velikih transportnih organizacija. Više kritičkih čimbenika koji predodređuju uspješnost BPIR projekata analizirani su i vrednovani.

Ključne riječi

Hrčak ID:

65500

URI

https://hrcak.srce.hr/65500

Datum izdavanja:

15.4.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.695 *