Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga nekih činioca u lansiranju novih proizvoda

Zaharije Milanović ; AGROINDUSTRIJA, Novi Sad


Puni tekst: hrvatski pdf 581 Kb

str. 210-215

preuzimanja: 571

citiraj


Sažetak

"Osvajanje" i "lansiranje" novih proizvoda su česti termini u tretiranju industrijske proizvodnje. Određeni stupanj izmjene asortimana je poželjan i izražava progres industrije. Mljekarska industrija, i to ne samo u Jugoslaviji, u ovom pogledu je konzervativna. Ovo proizlazi iz koncepcije regulativnih propisa prema kojima se mlijeko ne može tretirati kao bilo koji drugi materijal iz kojeg je dozvoljeno proizvoditi sve što je moguće, već kao specifični materijal iz kojega se ništa ne smije oduzeti, kome se ništa ne srne dodati i koji se mora tretirati po ustaljenim principima.

Ključne riječi

mlijeko; tržište; plasman

Hrčak ID:

66520

URI

https://hrcak.srce.hr/66520

Datum izdavanja:

2.9.1971.

Posjeta: 1.152 *